Where tha fuck are them? - S1-E03

Posted by: Marko Tica,

Polumrak, ustajali vazduh, cela soba u kršu, pikavci, flaše od piva. Ni traga ni glasa ni od Nemanje ni od Darthmaula. Trip. Gde su koji kurac? Kroz glavu mi je prošlo hiljadu varijanti. Gajba je inače uvek tip-top, zika drma i partija se po celi dan. Koji su nas kurac zvali da dođemo, pa sad ih nema a kroz gajbu ko da je prošao tajfun. Ja sam izgleda bio jedini koji je o ovome razmišljo, Lex je samo seo i zapalio pljugu a Matija je već bio zarovljen u frižider. Kontam da odem na sprat da vidim da nisu gore. Popenjem se uz stepenice, gore još groznije, sve sjebano u kurac. Blah, uzmem neko jedva načeto pivo i vratim se dole. Matija je guljao nešto iz frižidera nisam hteo ni da pitam šta je, Lex je šutao PES. Sa kim ja blejim jebem ti život.
"Ajmo odavde, vidite da ih nema. Sve mi je ovo čudno u kurac. Možda bi valjalo da ih potražimo."
"Ae, šta god, meni je svejedno." prokašlja Matija.
"Ja ću onda da javim Saju da nema ništa od bleje da se ne cima." kaže Lex.
"Pa samo mu pusti sms."
"Taj rad."

Ušli smo u kola i krenuli nazad ka Remedy Lane. U tom trenutku Matiji stiže poruka od Darthmaula. "Brate, pomagaj ovaj je lud. Iza Sky magacina sm" Nije čak ni otkucana do kraja. Zgazio sam po gasu i zapičio prema Sky Holding zgradama. Čim smo skrenuli iza video sam Nemanjin hipi wolkswagen kombi. Stali smo i ispali vani. Matija je pritrčao i pokušao da otvori vrata.
"Brate ovo ne biva." smori se on.
"Čekaj ba, sad ču ja da čuknem staklo. Odmaknte se."
Kehno sam u staklo laktom, što i nije bilo pametno jer sam prebrojo sve zvezde, al staklo je puklo. Ušli smo unutra i našli Darthmaula i Nemanju obeznanjene. Neko ih je dobro čukno u glavu. Skembali smo ih kod nas u kola jer kombi nije hteo da upali i odvezli kod mene na gajbu.
Posadili smo ih na krevet, i dalje su bili obeznanjeni.
"Matori, aj nakvasi neki peškir u klonji i ponesi vamo da ih brate razbudim." rekoh Lexu.
"Nema frke, evo odma."
U trenutku sam se usro. Jebote šta se desilo koji kurac.
"Evo brate peškir, usput jebote kako ti smrdi u onom kupatilu. Šta ti radiš tamo? Skupljaš govna?"
"Ma duvaj mi kurac idi sad tamo opet i donesi i kacu vode."
"Brate nema šanse."
"A glupani obojica, evo ja ću." popizde Matija.
U tom trenutku Darthmaul se probudi.
"A brate koji kurac, pička materina, koji debil..aaahhh. Moja vugla."
"Koji vam se kurac desio? Ko vas je krkno i ostavio tamo?"
"Ma nije nas niko ostavio. Izašli smo svi zajedno. Sva trojica."
"Koja trojica? ko je treći?"
"Brate, pazi evo ti priča. Donese Nemanja neku novu mrlju i fazonu je ajd zovemo ekipu pa pravimo ludilo, i tad vas je zvao. U neka doba banu Luka Jurke iz Hetere. I kao ajd bleja. Smrljamo tu svu novu mrlju i brate Luka poludi. Kreće da lomi po gajbi, brate ludilo. Nemanja bio u fazonu ajd da ga vodimo odavde, brate zapaliće mi kuću. I tako je i bilo, seli smo u kombi i brate dok smo izbili do Sky, ovaj se razulari u kurac. Kehnu Nemanju u vugla onda i mene. Budala, čudi me kako ne izginusmo."
U tom momentu probudi se i Nemanja i kreće ista lavina psovke i kletve. Matija i Lex već prete smrću kad nešto krenu da horga vani, ljulja se cela gajba. Pogledam kroz prozor LH mi sleće u dvorište helikopterom. E do jaja, evo ga i ovaj. Iz helikoptera izađoše LH i Gonzo.
"Ej Matija, Lex, ajd sklonite ovu dvojicu gore u sobu samo dok ovi ne odu. Ok?"
"Nema frke, evo sad ćemo." reče Lex.
Oteturaše se uz stepenice.
Naravno, bez zvona i kucanja, LH uklizi u dnevnu sobu. Ovih dana nije silazio sa svog novog fancy električnog trotineta, tako da mi ga je sad vozio i po gajbi. Gonzo je nosio novine pod miškom, nisam ga video odavno. Njegova mikrofonka je postala epska, ta veličina je za divit se.
"E koji kurac, šta ste to ti i ovi tvoji napravili od Luke? Eno ga lud skace i lomi mi po garaži." reče LH.
"Brate nemam pojma, valjda se negde namrljao, nemam ja veze sa tim."
"Nebitno, imamo bitniji problem." veli Gonzo.
"Šta je?"
"Macan je slomio obe noge."
"Kako bre?"
"Ne znam kako da ti objasnim prilična je bizara."
"Ajde nemoj sad da smaraš."
"Brate otišao je tamo kod srednje škole i smarao je neke curice. Onda im je naišao matori i prebio ga papagajkama. Bolesni idiot."
"Pa ne zna se ko je veći taj matorac ili Macan. Sto puta sam mu rekao da se ne muva oko škole neko će ga ubit. A ta "fascinacija" decom je bolesna."
"A ti mu imaš šta reći, i ti i onaj Lex i Matija, grozota. Trebalo bi da ste u zatvoru" reče LH.
"Pa od čega bi ti onda živeo. hahahaha"
"Ajd prekinite obojica." poskoči Gonzo.
"Ovo mora da se riješi. Kako ćemo na turneju sa Tokio Hotel reunionom ako nemamo gitaristu. Zapravo sad ne znam jel možemo i na Luku da računamo pošto je i dalje lud. Uhhh trebo sam ostat u Apocalypse ili svirat narodnjake po Trebinju. Sa Heterom samo glavobolja, sve ludaci, rock starovi, samo se Coa oženio i stao normalan."
"De Gonzo ne seri, reci kakve sve ovo veze ima samnom?"
"Brate, ajd odradi tri-četiri svirka, skontaćemo da se provučemo sa jednom gitarom."
"Nema šanse ja helanke neću da nosim, previše sam debeo za te akcije, a ni kosu neću da tapiram. Cijeli taj vaš glam - black metal trip mi je bizaran."
"A brate šta bi te koštalo, a i LH bi ti dodao lep procenat za to jelde LH?"
"Naravno matori." promrmlja LH guljajući neke jabuke sa stola. Neka mu ih, ne zna gde su sve bile.
"Brate ja to stvarno ne mogu, pitajte Vuka on je već imao makar te black metal egzibicije. Plus kapiram da vam neće tražit ni procenat, ali možda.."
"Bravo, idemo odma tamo. To je sto puta bolja priča" prekinu me LH
"Koja si pička ne vjerujem. Al ajd, kako hoćeš reče Gonzo. Javi se sutra za neke kafe po gradu."
"Hoću, ajd vidimo se."
"Aj" odmahnu Gonzo.
Lh je naravno otišao a da se ni ne javi. Kuća se zatresla i helikopter ode 11 brojeva niže niz ulicu. Takvo vozikanje mora bit protiv nekog zakona, al jbg, kalifornija, sve je ovde rastegljivo.
Popeo sam se na sprat da vidim kako su ona dvojica. Obojica su spavali, kapiram da su se raspali napokon od cele egzibicije danas. U susednoj sobi, Lex i Matija su šutali Fallout Multiplayer.
"Hoće li iko od vas kafu ili tako nešto ili da odemo po neki has?"
"Ja jok, ja sam kul. Imam pivo i ok." reče Matija.
"Kod mene isto." složi se Lex.
"Oke onda odoh ja bacit đir pa se vraćam."
"Ae." reče Matija.

Sišao sam dole, zapalio pljugu i izašao vani. Definitivno moram da izvadim ovaj laptop iz cvećnjaka, ajd u povratku ću. Pade mi na pamet da vidim šta radi Milke. Pređoh preko puta, ništa lepše od velikog loga Slayer-a, uh. Na prilazu, Milketov baštovan mu pere Escalade-a.
"Hahahah pa šta je to Urliče, sad i kola pereš."
"Dobri gazda mi je rekao da će mi dat 6% povišice ako mu budem prao i kola."
"Lepo od njega, jel i dalje petljaš oko bubnja."
"Ma jok, kad nešto ne ide, ne ide."
"Realno matori, jesi se skrpio za gajbu."
"Ma jok, odem tako skuntam ili ovde u garaži ili tamo u paščaru sa Noletom. Jedan drugom grejemo leđa, lepo meni lepo njemu."
"Ok, te slike nisam morao da imam po glavi, ajd odoh unutra vidimo se."
"Ajd, poz."
Uđoh unutra. Lepi žuti zidovi, sa belim ornamentima pri vrhu. Predivan gipsani rad preko plafona, izgleda kao nešto što bi Brodar napravio. Miris čušpaiza se provlačio kroz vazduh. U dnevnoj sobi Milke sedi na podu zatrpan tonom igračaka valja se sa decom. Pravi porodični čovek a ne ovakva bukva ko ja. Mada ja kapiram da bih jedan samo poludeo i skočio sa vrha onog nebodera kojeg LH zove svojom kućom.
"Des bre buraz, šta ima." ustade Milke oduševljeno.
"Eo došao sam da te odvedem na jedno pivo, al vidim da si zauzet."
"Ne, ne, ne MOLIM te ajmo na to pivo."
"Hehehe ajd ok."
"Draga, idem važnim poslom sa Metalom do LH-a da se nešto dogovorimo." uzviknu on.
"U redu dragi, kupi usput griz i vanilin šećer, znaš da si obećao da ćeš mi napraviti lep kolač večeras." začu se ženski glas iz susedne prostorije.
"Naravno draga, naravno." uzviknu on i promrmlja nešto u zube.
Izašli smo vani i seli u escalade i odvezli se do 6 i 400. Milke je svo vreme kukao o pelenama, puderima, kuhanju i veš mašini. Ja sam uglavnom razmišljao šta se bre desilo sa trash metalom od kako mu je vođa postao ovakav porodični čovek i kako sam uspeo da zaturim cigare. Jebeni baštovan me je opet odžepario. Matori šibicar.
"Baštovan ti je i lopov pored toga što je loš i baštovan i bubnjar."
"Znam, al šta ću kad se uvek smilujem na sirotinju pa ih držim da mi rade takva sranja."
Parkirali smo se tačno ispred ulaza u 6 i 400, ušli unutra tamo standardna klapa.
"Hoćete vi u onu vašu ložu iza?" pita gazda Neša.
"Ma jok bre ovde ćemo, danu nam samo dva piva, jedno svetlo jedno tamno, bokalčić kajsijevače i oval pomfrita sa onom tvojom domaćom kobasicom."
"Nema problema." reče on i odgega se prema šanku.
"Ajd zovemo ostatak ekipe pa da popijemo po jednu, onoj mojoj ću da javim da me LH iznenada posla u Kinu ili tako nešto, tamo negde nešto bitno da radim." reče Milke.
"Taj fazon, ajd cimaću Lexa i Matiju pa ako su se Nemanja i Darthmaul probudili, skupiće oni ekipu."
"Šta je bilo sa Nemanjom i Darthom?" upita Milke.
"Ne pitaj buraz, duga i besmislena priča."
Uspeo sam u džepu da nađem slomljenu cigaru, zapalio sam polovinu sa filterom. U kafanu je ušla curica ko bombona, imam tetku iznad dupeta, jebeni bulls eye. Eto mi zanimacije za večeras.
Poslao sam poruku Lexu da skupe ekipu pa da se grdimo. Stigla su piva, rakija i pomfrit. Veče je tek počelo.


Sledeća epizoda, epizoda koju ste čekali:

"Krv, Metal, Matija, rakija, tablica od kola i naslanjač od metalne stolice" - S1-E04
Nedelja 15.02.2009






0

 
photo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer massa. Duis vel libero vitae leo placerat blandit. Sed a nisi ac turpis facilisis facilisis. Pellentesque ut enim. Nam mollis ante. Quisque a eros. Fusce rutrum. Donec suscipit lobortis turpis.

@Tue 24 Feb, 2009 20:16Green Banner: 24 February, 2009Green Banner Vector Graphic http://tinyurl.com/an5ptx

Template and Icons by DryIcons.com